نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افتتاح دو طرح دیگر در شهرک صنعتی گراش

هفت برکه: دو پروژه سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی گراش با حضور استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نماینده و سرپرست فرمانداری گراش، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش: شنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱، در سفر دکتر ایمانیه، استاندار فارس به گراش دو پروژه‌ی تولیدی تیرچه بلوک محصولات بتنی حقیقت و صنایع فلزی بهمن‌پور به بهره‌برداری رسید و از پروژه‌ی تولید سنگ، بلوک، فنس و سیم خاردار فاضل حاجی‌زاده، بازید شد.

دکتر ایمانیه از محصولات تولید سنگ فرش، سنگ مصنوعی، آنتیک و موزایک فرش، بلوک فومی، بچین بتن به اضافه خط تولید فنس و سیم خاردار و توری که با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شهرک صنعتی گراش ساخته شده است، بازدید کرد. سرمایه‌گذار این پروژه فاضل حاجی‌زاده است. در این تولیدی که در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع ساخته شده است هفتاد نفر به صورت مستقیم و پنجاه نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

عبدالله حقیقت، مسئول پروژه‌ی تولیدی تیرچه بلوک و محصولات بتنی در شهرک صنعتی گراش است. این پروژه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان ساخته شده است و برای پنج نفر به صورت مستقیم و پنج نفر به صورت غیر مستقیم فرصتی برای اشتغال ایجاد خواهد کرد.

پروژه‌ی تولیدی صنایع فلزی متعلق به قدرت بهمن‌پور است این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به مرحله‌ی بهره‌برداری رسیده است. این پروژه برای سی نفر به صورت مستقیم و پنجاه نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد.

محمود طاهرزاده سرپرست فرمانداری گراش در آیین افتتاح این دو پروژه گفت:«شهرک صنعتی گراش در راستای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و اشتغال با رویکرد دانش بنیان به کار گرفته است.»

وی افزود:«توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری از اولویت‌های راهبردی شهرستان است که در این زمینه تسهیل‌گری برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی به صورت ویژه دنبال می‌شود.» وی گفت: «برای رونق سرمایه‌گذاری در شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام قد از تولیدات شهرستان و هر اقدامی که در مسیر رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال باشد حمایت می‌کنیم.»

بخشی از مشکلات کارآفرینان شهرک صنعتی در این گزارش هفت‌برکه منعکس شده است<

بازدید از کلینک بیمارستان گراش

استاندار فارس که با دلیل برنامه فشرده خود با دو ساعت تاخیر به گراش رسیده بود پس از بازدید از شهرک صنعتی حدود ۵ دقیقه نیز از ساختمان کلینک تخصصی و فوق تخصصی مولی‌الموحدین گراش بازدید کرد.

دکتر محقق مشاور رئیس در امور برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی گراش در معرفی این کلینک گفت: «اینجا برای درمان مریض‌های سرپایی تاسیس شده است. یک طبقه زیر زمین با نصب پیشرفته‌ترین دستگاه رادیوتراپی استان از شرکت واریان آمریکایی راه‌اندازی شده و فعال است و دستگاه دوم دنبال می‌کنیم که اینجا نصب شود. دستگاه سی تی اسکن تحویل گرفته‌ایم و آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد. پزشکی هسته‌ای هم ساختمان آماده است که ما پیگیر خرید دستگاه پزشکی هسته‌ای هستیم.»

دکتر محقق در مورد بخش‌های دیگر کلینک گفت:  «۴ طبقه دیگر، دو طبقه فعلا برای آموزش برای رشته پزشکی است. در اینجا مرکز رشد و مرکز آموزش مهارتها است را خواهیم داشت. دو طبقه میانی طبقه دوم و سوم برای کلینیک ویژه با پیش‌بینی ۱۶ کلینک است که با تعرفه دولتی این‌جا درمان سروپایی انجام می‌شود.»

sharak sanhati2

 

 

خروج از نسخه موبایل