نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

افزایش دو میلیونی وام مسکن مهر

مدیر کل مسکن و شهرسازی لارستان به همراه نماینده مردم در مجلس از پروِژه‌های مسکن مهر گراش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس داریوش نصر مدیرکل به اتفاق دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان ،خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید چند ساعته خود از مسکن مهر گراش اظهار داشت :طرح مسکن مهر از اقدامات معجزه آسای دولت در حل مشکل مسکن به ویژه برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر است.

نصر با تأکید بر جلب رضایت متقاضیان از لحاظ کیفی،عمل به تعهدات در مورد ساخت مسکن مهر ۸۰۸ واحدی افزود: همه عوامل باید در راستای تسریع تکمیل این پروژه بسیج شده و واحدهای مسکونی هرچه زودتر به متقاضیان تحویل داده شوند.

وی ادامه داد: در شهرستان گراش ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در سه فاز در حال ساخت می‌باشد که مهمترین آن پروژه ۸۰۸ واحدی است که دارای امکاناتی از جمله درب و پنجره دوجداره – شوفاژ، فضای سبز، حیاط اختصاصی و پارکینگ، پارک کودک،پارک سلامت، مسجد و مدارس دبیرستان و ابتدایی خیّرساز نیز می‌باشد.

نصر همچنین افزود: کلیه تأسیسات زیربنایی این پروژه از جمله آب و گاز و برق فراهم شده و تنها مشکل تأسیسات آن نبود تلفن است که با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم در آینده نزدیک این مشکل برطرف شود.

در جلسه ای که پس از بازدید با دکتر جعفرپور و تعدادی از مدیریت‌ها برگزار شد پیگیری برای فروش اقساطی مسکن مهر و مبلغ ۲ میلیون تومان وام افزایش یافته و احداث فضای سبز مورد بحث قرار گرفت.

خروج از نسخه موبایل