نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

عمران شادمانیان با «ستاره‌ شُوُم» شروع کرد

shadmaniyan

هفت‌برکه: اولین آلبوم مستقل عمران شادمانیان به اسم «ستاره‌ شُوُم» با پنج آهنگ بندری منتشر شد.

 

به گزارش هفت‌برکه، عمران شادمانیان را به اسم مهرداد شادمانیان نیز می‌شناسند. او سال ۱۳۶۳ در دبی دنیا آمده است اما اصالت گراشی دارد. شادمانیان اولین آلبوم خود را در ۵ قطعه با اسم‌های ستاروه شوم، با اولین نگاهت، سیاه، ژالو و غروب آفتابی منتشر کرد. تمام تراک‌های این آلبوم به سبک و گویش بندری است.

شادمانیان در گفت‌وگو با هفت‌برکه دلیل انتخاب این سبک را توضیح داد: «در تهیه‌ی این آلبوم دوستانم مهرشاد و محمد روهنده و برادرم عدنان شادمانیان با من همکاری داشتند. من با مهرشاد که اهل بندرعباس است از دوران مدرسه دوست بودم و آهنگ‌هایش را دنبال می‌کردم؛ یعنی از همان دوران کودکی آهنگ‌های بندری گوش می‌دادم. و همیشه آرزو داشتم خواننده شوم و آلبوم داشته باشم و علاقه خاصی داشتم که خودم هم بستکی بخوانم.»

شادمانیان می‌گوید: «پیش از این آلبوم، چند قطعه را نیز جداگانه کار و منتشر کرده‌ام و برای تهیه‌ی آلبوم‌های محمد روهنده و عامر رمکانی، دو خواننده‌ی بندرعباسی نیز همکاری داشته‌ام.»

او در حال حاضر در مغازه‌ی پدرش در دبی مشغول به کار است اما بعد از ازدواجش رفت و آمد و فعالیتش به ایران بیشتر شده است: «محل کار من در مغازه‌ی پدرم در دبی است اما بعد از ازدواجم به خاطر شرایط کار پدرم، هم در ایران و هم در دبی فعالیت دارم.»

شادمانیان که یکی از قطعه‌های آلبومش را به همسرش تقدیم کرده است، می‌گوید: «آهنگ با اولین نگاهت را برای همسرم خوانده‌ام و یک قطعه را نیز به دختر گلم ریما تقدیم کرده‌ام.»

مشخصات این قطعات را در خلیج موزیک  ببینید.

 

خروج از نسخه موبایل