نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

سرقت‌های کوچک ولی دردسرساز

هفت‌برکه: دو سارق معتاد که اقدام به سرقت‌های خرد از ساختمان‌های نیمه‌کاره و مغازه‌ها می‌کردند دستگیر و راهی زندان شدند.

سرگرد زحمتکشان رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان گراش گفت: «برخی سرقت‌ها هستند که از نظر مالی ارزش چندانی ندارد اما این سرقت‌ها  مانند سرقت کابل برق، ابزار ساختمانی یا تاسیسات شهری که معمولا معتادان انجام می‌دهند دردسرهای زیادی را برای مالباختگان و شهروندان به وجود می‌آورد.»

سرگرد زحمتکشان گفت: «در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ بعد از انجام چند سرقت، دو نفر معتاد سابقه‌دار با عملیات اطلاعاتی پلیس دستگیر و با حکم قضایی راهی زندان شدند. این افراد به موارد متعددی سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، سرقت درون مغازه و یک مورد سرقت موتور اعتراف کرده‌اند. ممکن است موارد دیگری هم باشد که مالباختگان به دلیل ارزش کم اموال مسروقه، به مرجع انتظامی و قضایی شکایت نکرده باشند.»

رییس پلیس پیشگیری گراش گفت: «این دو نفر غیربومی و ساکن محل پاقلعه گراش بودند. از شهروندان عزیز می‌خواهیم که از اجاره دادن منزل به افراد مشکوک و سابقه‌دار خودداری کنند تا محیط سالم و امن شهر گراش را بتوانیم حفظ کرد.»

هفته گذشته برای دومین بار سیگنال شبکه‌های تلویزیونی در گراش قطع شد. دلیل این مشکل سرقت فیبرنوری بود. زحمتکشان در مورد این مشکل گفت: «سرقت ۱۵ متر کابل فیدر باعث خسارت دیدن کابل‌های مربوط به شبکه های دیجیتال ایستگاه صدا و سیمای گراش شد. این کابل ارزش مالی زیادی ندارد اما باعث قطع کل شبکه‌های تلویزیونی شد و شهروندان دو روز از تلویزیون محروم بودند. این کابل در منطقه‌ای دور از دسترس قرار دارد و سارقین از این موقعیت سواستفاده کرده بودند. شهروندان عزیز اگر افراد مشکوکی را در حال حمل کابل‌های برق و … مشاهده کردند حتما موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.»

 

 

 

خروج از نسخه موبایل