نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مسئول کیفی سبزیجات طاها، دومین کارگر نمونه‌ی استان شد

هفت‌برکه: از طیبه پورشمسی، مسئول کنترل کیفی و فنی شرکت «گراش طاها»، در مراسم تجلیل از کارگران، کارگروه‌های کار و واحد نمونه، به عنوان دومین کارگر نمونه بخش صنعت استان تقدیر شد.

به گزارش هفت‌برکه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۰، مراسم تقدیر از کارگران، کارگروه‌های کار و واحد‌های نمونه و آیین تجلیل از خانه‌های بهداشت برتر کارگری و کارفرمای سلامت‌محور، در سالن شهید امامی استانداری فارس برگزار شد. اصغر اسدی، مدیر عامل شرکت «گراش طاها» که در زمینه‌ی تولید سبزیجات منجمد فعالیت می‌کند، در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفت: «خانم طیبه پورشمسی، کارشناس ارشد شیمی تجزیه، دارای سابقه شش‌ساله به عنوان مسئول کنترل کیفی و فنی واحد تولیدی گراش طاهاست. او به عنوان دومین کارگر نمونه بخش صنعت، توسط کمیته‌ی مراسم انتخاب شد. واحد تولیدی گراش طاها فارس از بین ۲۰۰ شرکت و واحد صنعتی که در این جشنواره شرکت کرده بود.»

اسدی در مورد نحوه‌ی انتخاب و معرفی کارگر نمونه می‌گوید: «برای شرکت در این جشنواره محدودیتی برای صنعتگران و کارگران وجود ندارد. تمام کارگران و پرسنل واحد تولیدی گراش طاها فارس به عنوان کارگران بخش صنعت به این جشنواره معرفی شدند و مدارک و مستندات لازم با توجه به شاخص‌ها در سایت بارگزاری شد. شاخص‌های انتخاب کارگران نمونه استان شامل ارائه شیوه‌های نوین در کار، افزایش بهره‌وری، اختراعات و مقالات علمی، افزایش کیفیت محصول و… بوده است که در نهایت با توجه به مستندات ارائه شده و بازدید و بازرسی‌های انجام گرفته، کارگر نمونه توسط کمیته‌ی فنی و داوری انتخاب شده‌اند و واحد تولیدی گراش طاها فارس نقشی در انتخاب کارگر نمونه نداشته است. این مراسم ۲ هزار و ۳۶۱ نفر شرکت‌کننده داشت. در این جشنواره از طرف واحد تولیدی به کارگر نمونه سکه بهار آزادی و یک فقره چک اهدا شد.»

او در ادامه گفت: «انتشار مقالات علمی خانم پورشمسی با عنوان «حذف آلاینده و فلزات سنگین از پساب‌های صنعتی و…» در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی با ایندکس isi و isc، فعالیت‌های پژوهشی ایشان با اساتید مختلف، مسئولیت‌پذیری او در بحث کنترل کیفیت محصولات با همکاری مدیر عامل و مدیر خط تولید شرکت گراش طاها در جهت افزایش کیفیت سبزیجات منجمد و خشک و تولید محصولات با کیفیت بالا و بدون هیچ نگهدارنده و افزودنی از جمله دلایل انتخاب او به عنوان دومین کارگر نمونه استانی است.»

اسدی در ادامه به اهداف این برنامه اشاره کرد و گفت: «جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید هر سال در استان‌های کشور برگزار می شود و سال ۱۳۹۹ اداره کار و تعاون گراش از واحد تولیدی نیز جهت شرکت در این جشنواره دعوت کرد. هدف از این جشنواره انگیزه‌بخشی و افزایش همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری کارگران نمونه است.»

سبزیجات منجمد و خشک گراش طاها فارس با ۱۱ سال سابقه در تولید سبزیجات منجمد، در سطح کشور نامی آشنا دارد.

خروج از نسخه موبایل