نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

استخدام در وزارت نیرو و نفت

آگهی استخدام وزارت نیرو منتشر شده و آگهی استخدام وزارت نفت در راه است.

در آزمون استخدامی وزارت نیرو ۱۵۵۳ نفر استخدا می‌شود. ثبت‌نام این آزمون تا ۱۷ بهمن در سایت azmoon-niroo.ir انجام می‌شود. ۱۹ نفر در شرکت آب منطقه‌ای فارس و ۸۱ نفر در شرکت برق منطقه‌ای فارس استخدام خواهند شد.

در آزمون استخدامی وزارت نیروی دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف به ویژه رشته‌های مهندسی عمران و کامپیوتر مورد نیاز بخشی از افراد با مدرک دیپلم به عنوان کارگر و نگهبان استخدام می‌شوند.

همچنین برخی از شاغلین در شرکت‌های منطقه عسلویه می‌گویند به زودی آگهی استخدام فازهای ۱۶ و ۱۷ پارسیان منتشر خواهد شد. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی به ویژه مهندسی نفت و زیر شاخه‌های آن آماده اعلام زمان آزمون باشند.

دفتر جمشید جعفرپور نیز خبر داده است: به دنبال جلسه ای که چند ماه پیش بین مجمع نمایندگان فارس با معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت ، مصوب گردید که محدوده بومی گزینی برای منطقه نفت خیز عسلویه به صد کیلومتر افزایش یابد . بر اساس این تصمیم از حوزه انتخابیه لارستان ، خنج و گراش شهرستان های خنج و گراش و همچنین بخش  بیرم از شهرستان لارستان در محدوده ی این مصوبه قرار خواهد گرفت و متقاضیان کار ساکن در این مناطق همانند اهالی منطقه عسلویه می توانند از فرصت های شغلی عسلویه به عنوان بومی برخوردار شوند . طبق اطلاع واصله قرار است از میان متقاضیان ۸۰۰ نفر برای کار در منطقه عسلویه جذب شوند و لذا ساکنان این مناطق به ویژه جوانان تحصیل کرده می توانند از فرصت پیش آمده استفاده نمایند.

خروج از نسخه موبایل