نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نمایش شکوه اقتدار بسیجیان در هفته‌ی بسیج

basig3

هفت‌برکه: در دو برنامه شاخص هفته بسیج در گراش، رزمایش اقتدار بسیجیان در سالن مشتاقی و یادواره شهدای محله در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع)  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، چهارشنبه سوم آذرماه همزمان با هفته بسیج همایش «شکوه اقتدار» با حضور گسترده بسیجیان در سالن شهید مشتاقی، مجموعه ورزشی شهید سپهبد سلیمانی گراش برگزار شد.

در این مراسم با حضور مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس، و مدیران شهرستان از منتخبین در چهارمین جشنواره مالک اشتر ناحیه‌ای شهرستان گراش تجلیل شد.

سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با تدبیر و درایت عالی که داشتند دستور تشکیل بزرگترین سازمان مردم‌نهاد جهان به نام «بسیج مستضعفین» را صادر نمودند.

سرهنگ ستاری با اشاره به حضور و ایثار بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: نقش موثر و بسزای بسیج، در جنگ تحمیلی به جهانیان نشان داده شد و آنجا بود که همه‌ی متفکران از پیش‌بینی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل این سازمان مردمی به حیرت آمدند.

وی با بیان اینکه بسیجیان، بن‌بست‌شکنان روزگار بوده اند؛ گفت: اخلاق و اخلاص در منش و رفتار بسیجیان از اصول و اولویت ها قرار داشت و هرگز به حاشیه نمی رفت.

فرمانده سپاه گراش در خصوص برگزاری مراسم‌های شهدا گفت: ما شهدای گرانقدر را تقدیم این مملکت نکرده ایم که خدایی ناکرده فقط به برگزاری یک مراسم بسنده کنیم، بلکه هدف اصلی، ادامه دادن راه و منش شهدای بزرگوار است که باید سرلوحه ی امورات زندگی و جامعه نماییم.

سرهنگ ستاری با بیان اینکه شهداء و بسیجیان ما متواضع و فروتن و خدمتگزار مردم بوده اند، گفت: مسئولین باید درد مردم جامعه را درک نمایند و در سختی ها و مشکلات کنار آنها باشند و مانند شهدای عزیز، متواضع و در خدمت و پاسخگوی مردم باشند تا امید و صلابت به جامعه بازگردد.

وی ادامه داد: با توجه به سوابق مذهبی و ولایتمداری مردم شریف گراش، نباید شاهد ناهنجارهای اجتماعی در شهرستان باشیم و اجازه ندهیم تحت هر عنوانی اسلام تحریف و خدشه‌دار شود.

ستاری در پایان افزود: عصاره بسیج و بسیجی را سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهادت خویش با آمریکا به منصه ظهور رساند و ایشان با اون اقتدار و جایگاه ولایتمداری، همنشین و راه و رسم شهداء به زندگی و مأموریت ها می پرداخت.

همچنین یکی از برنامه‌های دیگر هفته بسیجی برگزاری یادواره شهدای محله در حسینیه ابوالفضل(ع) گراش بود. سه‌شنبه دوم آذرماه ۱۴۰۰ یادواره شهدای محله با سخنرانی سرهنگ پاسدار محمود امیری، معاون اسبق سیاسی سپاه فجر فارس و با روایت‌گری سیدرضا متولی جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ابوالفضل  (ع) گراش برگزار شد.

عکس‌های هادی افشار، عکاس هفت‌برکه از این دو مراسم را می‌بینیم.

 

basig3
خروج از نسخه موبایل