نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

فراخوان چهارمین جشنواره‌ی دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ منتشر شد

هفت‌برکه: چهارمین جشنواره‌ی دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ در روزهای ششم و هفتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در دو بخش کشوری و استانی برگزار می‌شود. فراخوان و آیین‌نامه‌ی این جشنواره را از اینجا دریافت کنید.

به گزارش هفت‌برکه، محمدعلی شامحمدی، رییس انجمن گویندگی و صداگذاری صدای ماندگار گراش و مدیر عامل این جشنواره، گفت: «جشنواره گریش‌بانگ یکی از جشنواره‌های منحصربه‌فرد در سطح کشور است و علاقه‌مندان به هنر صدا را به خوبی دور هم گرد می‌آورد و استعدادهای نابی در آن کشف می‌شود.»

محمد رستم‌پور، دبیر جشنواره گریش‌بانگ، نیز در خصوص چهارمین دوره جشنواره توضیح داد: «امسال هم مثل سال‌های قبل، بخش ویژه‌ی رضوی را داریم که از تمام کشور می‌توانند در آن شرکت کنند. در بخش استانی نیز چهار بخش تولیدات نمایش رادیویی، گویندگی، دوبله فیلم و انیمیشن، و اجرای صحنه را داریم. امسال استندآپ را نیز به بخش اجرای صحنه اضافه کرده‌ایم.»

نحوه‌ی انتخاب هر کدام از بخش‌های جشنواره و چگونگی شرکت در آن در آیین‌نامه‌ی جشنواره با جزییات توضیح داده شده است. آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ است. ۲۰ دی‌ماه آثار راه یافته به جشنواره معرفی می‌شود؛ و ۶ و ۷ بهمن، در صورت قرمز یا نارنجی نبودن وضعیت کرونا در شهرستان، جشنواره به صورت حضوری در سینما فرهنگ گراش برگزار خواهد شد.

طبق فراخوان جشنواره، نحوه‌ی ثبت نام و ارسال آثار بدین ترتیب است:

* دریافت متن‌های بخش گویندگی در سایت هفت‌برکه: ۷Berkeh.ir/gerishbang

* دریافت فایل‌‌های فیلم و انیمیشن بخش دوبله در آپارات یا صفحه اینستاگرام گریش‌بانگ:

aparat.com/gerishna

instagram.com/gerish.bang

* تکمیل فرم ثبت‌نام اینترنتی از این لینک: yun.ir/lollbg

* انتشار آثار رسیده به جشنواره درصفحه اینستاگرام گریش‌بانگ: instagram.com/gerish.bang

* ارسال آثار به واتساپ یا تلگرام: ۰۹۳۹۸۰۳۵۴۴۳

* ارتباط با مدیر روابط عمومی و دبیرخانه: ۰۹۱۶۴۸۶۳۳۸۶

دبیرخانه چهارمین جشنواره گریش‌بانگ در موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش به آدرس استان فارس، شهرستان گراش، خیابان امام، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری مستقر است.

در برگزاری این دوره از جشنواره، موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش و انجمن صدای ماندگار گراش از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، شهرداری و شورای شهر گراش، معاونت صدای فارس و بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) بهره می‌برد.

 

دریافت فراخوان و آیین‌نامه‌ی جشنواره به فرم پی‌دی‌اف

دریافت متن‌های بخش گویندگی به فرم پی‌دی‌اف

دریافت متن‌های بخش دوبله به فرم پی‌دی‌اف

صفحه‌ی هفت‌برکه در سایت آپارات: https://www.aparat.com/gerishna

صفحه‌ی گریش‌بانگ در اینستاگرام: https://www.instagram.com/gerish.bang/

صفحه‌ی گریش‌بانگ در سایت هفت‌برکه: ۷Berkeh.ir/GerishBang

 

 

خروج از نسخه موبایل