نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گرامی‌داشت هفته بسیج با برگزاری ۱۶۰ برنامه

هفت‌برکه: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم است» با اجرای ۱۶۰ برنامه در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش دوشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته بسیج به ریاست مجید غلام‌پور فرماندار گراش و با حضور بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر اعضای ستاد در فرمانداری برگزار شد.

بسیج متعلق به همه مردم است

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این جسله با بیان این که بسیج تبلور اندیشه هوشمندانه امام راحل(ره) است، اظهار داشت: تقویت تفکر بسیجی تضمین‌کننده امنیت پایدار کشور است و تحقق این مهم جامعه را در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.

مجید غلام‌پور نقش سازنده بسیج در همه عرصه های جامعه را پررنگ دانست و افزود: بسیج همواره و در هر شرایط در خدمت نظام و انقلاب بوده و کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته است.

وی ضمن تاکید بر مشارکت و حضور جدی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج، تصریح کرد: بسیج متعلق به گروه و قشر خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و نیاز است که کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان با توجه به اهمیت هفته بسیج، حمایت همه جانبه از برنامه ها را داشته باشند.

غلام‌پور با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وظیفه‌ای همگانی و این هفته فرصت خوبی برای تبیین ایثارگریها و جانفشانی‌ها است

فرماندار گراش با اشاره به اینکه بسیج با صلابت و خلوص نیت در میدان خدمت رسانی حضور دارد، خاطر نشان ساخت: تمام برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال با شکوه و جلوه بیشتر و با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بسیج پاره تن مردم است

سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش در این جسله از اجرای ۱۶۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: شعار امسال ما «بسیج پاره تن مردم است» خواهد بود و بیش از ۱۶۰ برنامه فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی توسط پایگاه‌های مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم جهت گرامیداشت این هفته در شهرستان پیش بینی شده است.

وی ترویج فرهنگ و منش بسیجی، راه حل رفع مشکلات کشور دانست و افزود: فلسفه و اهداف اصلی هفته بسیج انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده است و در این راستا اجرای برنامه‌های فرهنگی پرمحتوا و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ ستاری با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی ترویج فرهنگ ایثار و پایداری است، اضافه کرد: فرهنگ بسیجی به عنوان یک نسخه بی‌بدیل و الگو باید تبلور واقعی در جامعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه بسیج نیرو کارآمد در همه صحنه‌هاست، گفت: بسیج همواره پیشتاز حماسه و خدمت برای کشور بوده است و به عنوان یک نهاد مردمی برای دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی همیشه در صحنه حاضر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش با تشریح محور برنامه‌های هفته بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، گلباران و غبارروبی از قبور مطهر شهدا، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و اردوهای جهادی، معرفی دستاوردها و ارائه خدمات بسیج، رزمایش بزرگ بسیجیان و تجلیل از آنها، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری همایش پیاوره‌روی خانوادگی، پویش من و رفیق شهیدم، اجرا یادواره‌های شهدا به صورت محله‌‌ای به عنوان آبروی محله، خاطره‌گویی، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، نشست‌های عقیدتی، سیاسی ، بصیرتی و روشنگری، اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهرستان و اجرای طرح شهید رهنمون ویزیت رایگان از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد

در این جلسه روسای ادارات و ارگان‌های شهرستان برنامه‌های پیش بینی شده ویژه گرامیداشت هفته بسیج را ارائه کردند.

 

خروج از نسخه موبایل