نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۴ نفر از ۱۸ سرنشین خودرو در جاده مرگ، جان دادند

هفت‌برکه: انحراف یک پژو ۴۰۵ با ۱۸ سرنشین در گردنه چاتیز جاده جهرم – لار باعث مرگ ۴ سرنشین و مصدومیت ۱۴ نفر شد.

به گزارش ایرنا، بامداد سه‌شنبه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰، حادثه  واژگونی خودرو ۴۰۵ در محور جهرم به لار در ساعت ۲:۵۷ بامداد رخ داد. بلافاصله نیروهای اورژانس جهرم به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس، سریعا مصدومین به بیمارستان پیمانیه منتقل شدند.

در این سانحه ۴ سرنشین خودرو از جمله دو کودک در دم جان باختند و ۱۴ مصدوم دیگر به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند. 

به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ رزمجویی، فرمانده انتظامی جهرم، گفت: «کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.»

در تصادف بامداد امروز، ماموران پاسگاه چاتیز با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پژو حامل ۱۶ سرنشین اتباع خارجی و ٢ سرنشین ایرانی بوده که بر اثر بی‌احتیاطی راننده واژگون شده است.

این دومین حادثه از این نوع در دو ماه گذشته است. در حادثه پیشین ۵ شهریور ۱۴۰۰ در جاده جهرم – شیراز ۸ تبعه افغانستان بعد از انحراف خودرو در اثر آتش‌سوزی جان باختند. 

جاده جهرم – لار از مسیرهای پرحادثه در استان فارس است که طبق آمار غیررسمی سالانه حدود ۱۰ نفر در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

دو بانده شدن «جاده مرگ» یکی از درخواست‌های اصلی مردم جنوب فارس در سفرهای مسئولین بوده است که در سفر اخیر رییس‌جمهور به استان فارس نیز تکرار شد. 

 

خروج از نسخه موبایل