نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

نوروزی دیجیتالی در خنج و گراش

Anten TVبا سفر مشاور رییس سازمان صدا و سیما به جنوب فارس قرار است تا پیش از پایان سال ۹۱ فرستنده دیجیتال در شهرهای خنج و گراش راه‌اندازی شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر جعفرپور خبر داده است: به دنبال استمرار پیگیری‌ها مهندس عاطفی مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و مدیر کل حقوقی سازمان، روز سه شنبه ۱۰ بهمن‌ماه میهمان حوزه انتخابیه بود . وی از شهرستان‌های لارستان ، خنج و گراش بازدید نمود و همچنین در جلسات جداگانه که با حضور نماینده مردم در لارستان، خنج و گراش برگزار گردید و فرمانداران و معتمدین و رؤسای برخی ادارات شهرستان ها حضور داشتند، درخواست مردم برای بهره گیری از تصاویر با کیفیت و شبکه‌های متنوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

در این جلسات مشاور رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد: هرچند که قرار بود طبق برنامه زمان بندی این پروژه در خرداد سال آینده به ثمر برسد، ولی به دلیل پیگیری های مستمر نماینده مردم و تأکید مسئولان سازمان، این پروژه به پایان رسیده و مرحله تست خود را هم گذرانده و تلاش می‌شود در دهه فجر امسال یا کمی بعد از آن بهره برداری آغاز شود.

 به گزارش رویداد شهر در جلسه این هیات در فرمانداری گراش محمدحسن نام آور خبرنگار آزاد صدا و سیما در گراش، بحث ساخت و تجهیز ساختمان دفتر خبری گراش را محور صحبت های خود قرار داد و گفت: در حال حاضر که رسانه یکی از مهمترین راه های شناسایی فرهنگ و رسوم شهر به استان و کشور است، نیاز مبرم به تامین اعتبار برای تجهیز این دفتر را لازم میدانیم.

وی در ادامه گفت: حدود سه سال است که با تجهیزات اندک سالیانه بیش از ۲۵۰ خبر به مرکز استان ارسال، که اکثریت خبرها نیز از شبکه استانی و ملی پخش میشود.

نام آور نیز در خصوص پروژه در حال ساخت دفتر خبر گراش گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۲۰۴ متر و با ۶۰۰ متر زیربنا به همت خیر محترم حاج آهنعلی حسین‌شیری با هزینه اولیه ۷۰۰ میلیون ریال کلید خورد که تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. که به علت تغییر در نقشه و افزوده شدن متراژ زیربنا متاسفانه این هزینه برای اتمام پروژه کافی نیست.

نام آور در ادامه صحبت های خود خواهان تخصیص اعتبار جهت اتمام این پروژه شد.

مهندس عاطفی مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حقوقی امور مجلس سازمان صداوسیما گفت: از آنجایی که دفاتر خبری نقش مولد و تولید محتوای شبکه های استانی و ملی را دارند، سعی می کنیم با کمک خیرین و با کمک مدیران شهری قسمتی از این پروژه را رسانه ملی و قسمت دیگر را خیران و مدیران شهری متقبل شوند.

عاطفی ضمن تقدیر از خیر پروژه دفتر خبر گراش اظهار داشت: در گراش هم که به همت یکی از خیرین و با همکاری فرماندار این پروژه در حال انجام می باشد، با رایزنی هایی که با خیرین و مدیران شهری و مسئولان صداوسیما در این خصوص انجام شده، امیدوارم بتوانیم هر چه سریعتر شاهد ساخت و تجهیز این دفتر خبری باشیم.

خروج از نسخه موبایل