نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مهمانان هشتمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) معرفی شدند

هفت‌برکه: در هشتمین شب شعر پیامبر اعظم(ص)، همراه با شاعرانی که از تمام منطقه به شعرخوانی دعوت شده‌اند، چهار مهمان ویژه نیز به سخنرانی و شعرخوانی می‌پردازند.

محمدعلی شامحمدی، دبیر شب شعر، در مهمانان ویژه‌ی این شب شعر گفت: «آقای قاسم عسکرنژاد، دبیر شبکه رضوی استان فارس و از همراهان ما در برگزاری این شب شعر، مهمان ویژه و سخنران اصلی این شب شعر خواهد بود. سه شاعر توانای استان فارس، محمّدجواد طهرانی نوبندگانی، عبدالرضا قیصری و حنظله ربانی، نیز در این شب شعر به شعرخوانی خواهند پرداخت.»

هشتمین شب شعر پیامبر اعظم(ص) روز یکشنبه ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز میلاد حضرت محمد(ص)، در حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود. برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این برنامه در حیاط حسینیه و با رعایت فاصله‌ی اجتماعی و اجبار به پوشیدن ماسک برگزار می‌گردد.

محمّدجواد طهرانی نوبندگانی متولد ۱۳۵۶ در فسا و کارشناس ارشد ادبیات است. او توفیق دو بار حضور در دیدار شاعران برگزیده‌ی کشور با رهبری در سال‌های ۹۱ و ۹۴ را داشته است، و برگزیده‌ی چندین کنگره‌ی ملی، منطقه‌ای و استانی است.

عبدالرضا قیصری متولد ۱۳۵۷ در مرودشت و دانشجوی دکتری ادبیات عرفانی در دانشگاه شیراز است. از این شاعر طنزپرداز، کتاب‌های خنده‌های عمل نکرده، خندیشه، امتداد پروانه‌ها و مرد میدان منتشر شده است (صفحه او در اینستاگرام).

حنظله ربانی نیز که برای چندمین بار مهمان این شب شعر است، دبیر ادبیات در اشکنان، کال است. مقام اول جشنواره‌ی کشوری معلمان هنرمند در بخش ترانه و سرود و برگزیده شدن در دوره‌ی آفتابگردان‌ها و کلک خیال در کارنامه‌ی او دیده می‌شود. او گردآورنده‌ی کتاب سند، اشعار آیینی شهرستان لامرد نیز است.

شب شعر پیامبر اعظم(ص) به صورت بی‌وقفه از هشت سال پیش به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) به همت موسسه فرهنگی و هنری هفت‌برکه گراش برگزار می‌شود.

خروج از نسخه موبایل