نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ورزشی‌های گراش بدون رییس، به استقبال هفته تربیت‌بدنی می‌روند

هفت‌برکه: ۲۵ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی توسط هیات‌های مختلف ورزشی در گراش برگزار می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه، اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش بیش از شش ماه است که بدون رییس اداره می‌شود. طبق آخرین پیگیری خبرنگار هفت‌برکه وضعیت محسن افشار به عنوان رئیس پیشنهادی برای این اداره در حال پیگیری و در آخرین مراحل است. مدت کوتاهی هم مهدی سالاری، کارمند این اداره به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان معرفی شد. (خبر در هفت‌برکه)

۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ آغاز هفته تربیت بدنی است، حسن جبرالدینی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان با همکاری هیات‌های ورزشی ۲۵ برنامه این هفته را اعلام کرده است که باید دید کدام یک به مرحله اجرا خواهد رسید؟

آغاز برنامه این هفته با برگزاری مسابقات کورس پاییزه سوارکاران بود. این مسابقه عصر جمعه ۲۳ مهرماه در پست سوارکاری شهیدان حسن‌زاده برگزار شد. 

کوهنوردی در تنگ آب، کوهپیمایی در تپه شهدا، مسابقه هندبال در سالن مشتاقی،  مسابقات پرتاب آزاد بسکتبال در سالن شهدا، مسابقات تنیس خاکی در زمین اختصاصی تنیس، مسابقه تیر و کمان، مسابقه والیبال بانوان بین شهرستان اوز و گراش در سالن شهدای اوز، اسکیت در زمین اختصاصی اسکیت، مسابقات باشگاهی والیبال آقایان در سالن محبی، مسابقات فوتبال باشگاهی در زمین چمن شهدا، ، مسابقه تنیس روی میز در سالن بانو رضوی، مسابقه شطرنج به صورت مجازی، مسابقه فوتسال بانوان بین شهرستان لار و گراش در سالن شهدا، همایش دوچرخه‌سواری  از مسیر شهرداری تا پارک شهر، و اعزام آقایان به مسابقات استانی بدمینتون در لارستان از برنامه‌هایی است که در هفته تربیت‌بدنی در شهرستان گراش اجرا می‌شود.

در بخش ورزش‌های رزمی مسابقه کاراته در سالن اختصاصی کاراته، مسابقه کونگ‌فو در سالن اختصاصی کنگ‌فو، مسابقه تکواندو در سالن اختصاصی تکواندو قرار است برگزار شود. 

افتتاح خانه دارت در دانشگاه آزاد اسلامی گراش و برگزار مسابقات دارت در دانشگاه آزاد نیز خبر از فعالیت رسمی این بازی در گراش می‌دهد.

مسابقه اطلاعات عمومی بدمینتون به صورت مجازی، جشنواره بادبادک‌ها در زمین چمن شهدا و کارگاه نقاشی از برنامه‌هایی متفرقه‌ای است که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی پیش‌بینی شده است.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل