نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

اشتغال‌زایی برای ۲۳ نفر در شهرک صنعتی

هفت‌برکه: در هفته دولت، دو کارگاه با اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۳ نفر در شهرک صنعتی گراش افتتاح شد.

به گزارش هفت‌برکه، در ادامه برنامه‌های هفته دولت، چهارشنبه دهم شهریورماه ۱۴۰۰ کارگاه تولید فنس با دستگاه اتوماتیک و کارگاه ساخت و نصب انواع درهای چوبی در شهرک صنعتی گراش با حضور دکتر حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز؛ و مجید غلام‌پور، فرماندار شهرستان گراش؛ و سیاوش کشاورز، مدیر شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید.

سیاوش کشاورز، مدیر شهرک صنعتی گراش، با بیان اینکه هر دو پروژه مربوط به بخش خصوصی است گفت: «کارگاه تولید فنس با دستگاه اتوماتیک متعلق به محمدرضا کارگر، سرمایه‌گذار بخش خصوصی است که در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر ساخته شده است، این کارگاه برای ۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی دارد که قرار است تولید فنس و سیم خاردار داشته باشد. این کارگاه قبلا در زمین استیجاری فعالیت داشت ولی از دو سال پیش زمین در شهرک صنعتی به سرمایه‌گذار واگذار شد و امروز به بهره‌برداری رسید.»

مدیر شهرک صنعتی گراش در خصوص کارگاه دوم افتتاح شده در هفته دولت امسال گفت: «کارگاه ساخت و نصب انواع درب‌های چوبی متعلق به محمود صحراگرد است که در زمینی به مساحت هزار مترمربع و ۴۵۰ متر زیربنا با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. این کاره می‌تواند برای ۸ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی داشته باشد.»

shahrak6
خروج از نسخه موبایل