نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گاز به سه روستای بخش مرکزی رسید

هفت‌برکه: در آخرین روز از هفته دولت، پروژه گازرسانی به سه روستای بخش مرکزی و شش واحد صنعتی و تولیدی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، دوشنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۰، در آخرین روز از هفته دولت، پروژه گازرسانی به سه روستا بخش مرکزی و شش واحد صنعتی و تولیدی با حضور حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی، مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، بخشدار مرکزی و برخی از مسئولین شهرستان در روستای کنار زیارت به بهره‌برداری رسید.

این طرح شامل گازرسانی به شش واحد صنعتی و تولیدی و روستا‌های کسرالدشت، شمس‌آباد و کنار زیارت در غرب شهر گراش از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش است که با ۵ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان اعتبار در مدت دو سال اجرا شده است. با افتتاح این طرح بیش از ۱۲۰ خانوار گراشی به جمع مشترکین شرکت گاز فارس افزوده شدند. سال ۹۸ عملیات گازرسانی به این روستاها گلنگ‌زنی شده بود. 

حسین حسین‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات گازرسانی و شبکه گذاری در منطقه لارستان، خنج، گراش و اوز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست که با تکمیل این پروژه زمینه رونق بیشتر جنوب فارس فراهم خواهد شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان با اشاره به اقدامات دولت برای رفع کمبودها در روستاها، اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها و توانمندی جوامع روستایی از اولویت های اصلی دولت است و در این زمینه گام‌های ارزشمندی در شهرستان گراش برداشته شده است

وی افزود: با تکمیل عملیات گازرسانی به دهستان‌های فداغ و خلیلی از توابع بخش مرکزی، شهرستان گراش به عنوان سومین شهرستان سبز و برخوردار از گاز طبیعی در استان فارس معرفی خواهد شد

محمد حسین اعتماد پور سرپرست اداره گاز گراش گفت: اجرای ۲۴کیلومتر شبکه گذاری پلـی اتیلـن و نصب ۱۰۰  فقره انشعاب پلی اتیلن جهت توسعـه شبکه شهرستان گراش از اقدامات این پروژه بوده است.

 

خروج از نسخه موبایل