نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شروعی دوباره برای ساخت زمین چمن ورزشگاه محبی

هفت‌برکه: با همکاری شرکت ملی نفت و اداره کل ورزش و جوانان فارس، ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی از سر گرفته شد.

به گزارش هفت‌برکه، با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پروژه چمن مصنوعی بزرگ ورزشگاه محبی دوباره جان گرفت. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، تکمیل این پروژه نیازمند چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار است که دو میلیارد آن از طریق شرکت ملی نفت ایران جذب شده است.

کلنگ پروژه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه محبی شهریور ۱۳۹۷ با حضور معاون استاندارد به زمین زده شد که به دلیل عدم تامین اعتبار این پروژه سه سال گذشته نیمه‌تمام مانده بود.

پنجشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ در سفر حسین‌زاده نماینده مردم با همراهی حاجی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، و فروردین، رییس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی، از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های گراش، لارستان و اوز بازدید شد.

در این سفر زمین چمن مصنوعی روستای بالاده در بیرم و زمین چمن مصنوعی روستای زینل‌آباد در بخش ارد گراش افتتاح شد. زمین چمن مصنوعی زینل‌آباد با مشارکت خیر و اختصاص چمن مصنوعی از طرف اداره کل با هزینه روز یک میلیارد تومان افتتاح شد.

ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در روستاهای محمدزینا، لب‌اشکن، حسین‌آباد، کنگ و ریشه از دیگر برنامه‌های این دیدار ورزشی بود.

حسین‌زاده در حاشیه این دیدارها به خبرنگار صدا و سیما در گراش گفت: «از ظرفیت وزارت نفت استفاده کردیم و با همکاری ورزش و جوانان ۲۵ میلیارد تومان در حوزه ورزش بودجه جذب شده است.»  

در حال حاضر شهر گراش چهار زمین چمن طبیعی در ورزشگاه شهدا، ورزشگاه شهید سلیمانی، ورزشگاه هلال‌احمر و ورزشگاه اتحاد دارد و زمین ورزشگاه محبی نخستین زمین چمن مصنوعی بزرگ در شهر گراش خواهد بود. 

14000431 5
خروج از نسخه موبایل