نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پایان ۱۲ سال ریاست موغلی بر پینگ‌پنگ

هفت‌برکه(گریشنا): مرتضی موغلی بعد ۱۲ سال از ریاست هیأت تنیس روی میز شهرستان گراش استعفا داد.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش؛ سی‌ام خردادماه ۱۴۰۰ مرتضی موغلی بعد از ۱۲ سال از ریاست هیات تنیس روی میز شهرستان گراش استغفا داد.

مرتضی موغلی با بیان اینکه نامه استغفا خود را به ترابی، ریاست تنیس روی میز استان تقدیم کرده‌ام گفت: «۹ تیر آخرین روز حضورم در این سمت خواهد بود. چند کار کوچک باقی مانده بود که باید در طی این چند روز انجام می‌دادم. هر آنچه را که باید در این پایان مسئولیتم بگویم، در متن نامه گفته‌ام. همانگونه که در این ۱۲ سال تاکنون سعی کرده بودم بیش از اینکه رئیس هیأت باشم دوست راکت بدستان و پینگ پنگ بازان بمانم، بعد از این نیز انشاءالله همینگونه خواهم بود. در طول مدت تصدی این سمت حتی یک ریال منفعت مادی نداشتم و حتی از جیب خود و خانواده برای دوستداران تنیس روی میز و جوانی خود هزینه کرده‌ام.»

موغلی در ادامه به چند موفقیت چشمگیر و مهمترین اتفاقات این ۱۲ سال اشاره می‌کند و می‌گوید: «چندین اردوی تیم ملی، توسعه و ارتقا سالن پینگ‌پنگ و خوابگاه، آکادمی قهرمانی تنیس روی میز و استعدادیابی تیم‌ملی، دو تیم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور از می‌تواند بخشی از اتفاقات مهم این ۱۲ سال باشد.»

موغلی با اشاره به اینکه با صلاحدید هیات یک نفر برای ریاست جدید به استان معرفی خواهیم کرد افزود: «در این چند روزی که از استعفای من می‌گذرد با چند نفر برای ریاست صحبت کردیم ولی کسی حاضر به قبول این مسئولیت نیست، فعلا مهدی یحیایی یکی از اعضای هیات تنیس روی میز که کارشناس ارشد نفت است به زودی به استان معرفی می‌شود. از تمامی مسئولین رده‌های مختلف هیأت درخواست دارم تا انتخاب سرپرست هیأت، با جدیت هر چه تمامتر امور هیأت را پیگیری نمایند.»

متن نامه استعفای رئیس هیأت تنیس روی میز شهرستان گراش به ریاست فارس به این شرح است:
«باسمه تعالی
تاریخ: ۳۰ / ۳ / ۱۴۰۰
جناب آقای مهدی ترابی
ریاست محترم هیات تنیس روی میز استان فارس
با سلام
احتراماً همانگونه که در عرایض قبلی به استحضار شما رسانده ام مشغله فراوان و مسئولیت های اجرایی مختلفی که بر عهده دارم فرصت اندکی برایم باقی می گذارد که بتوانم حضوراً به امور هیأت تنیس روی میز شهرستان گراش رسیدگی مستقیم داشته باشم. بحمدالله ۱۲ سال قبل (۱۰ تیر ۱۳۸۸ ) از زمان آغاز کارم در هیأت با کمک، یاری و همکاری بی دریغ تمامی فعالان عرصه تنیس روی میز شهرستان و استان موفق شدیم:
– کدورت هایی که ناخواسته ایجاد شده و مانع رشد و تعالی هیأت گردیده بود را مرتفع سازیم.
– با سازماندهی مجدد و استفاده از توان اجرایی جوانان و تجربه پیشکسوتان، سرعت چشمگیری در پیشرفت عرصه های مختلف تنیس روی میز شهرستان در استان و کشور ایجاد نماییم.
– منابع مناسب مالی و غیر مالی برای پیشبرد برنامه ها جذب کنیم.
– حضور چندین بازیکن در اردوهای تیم ملی و انتخابی تیم ملی و اعزام دو مربی، یک سرپرست و دو بازیکن در اردوی بین المللی در کشور اذربایجان و مسابقات پروتور جهانی قطر
– افزایش چشمگیر مربیان و داوران کارت دار ملی و بین المللی
– حضور دو تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور ، ده ها مقام مختلف کشوری و صدها مقام در استان
– در برخی شاخص های تنیس روی میز، شهرستان گراش را در جایگاه ممتاز استان و کشور قرار دهیم.
– برنامه های راهبردی و مهمی برای آینده تنیس روی میز شهرستان ترسیم نماییم.
– ارتباط تنگاتنگ و سازنده ای با پینگ پنگ بازان گرامی و ارجمند در گروه ها و شهرهای مختلف استان و کشور برقرار نماییم.
در کنار این موفقیت ها ممکن است کاستی هایی هم وجود داشته باشد که از این بابت از جنابعالی و عموم پینگ پنگ بازان ارجمندم در سطح شهرستان بویژه همکاران و دوستان گرامی ام در روستاهای شهرستان پوزش می خواهم و حلالیت می طلبم.
خدای متعال را شاهد میگیرم که از همان روز نخست، بقدری شیفته این ورزش و علاقمند بودم و هستم که بر آن شدم از تجربه مدیریتی خود برای حل اختلاف ها و رساندن هیأت به جایگاهی مطلوب بهره ببرم و بعد از آن همانند گذشته در رکاب دوستان و پیشکسوتان تنیس روی میز گام برمی دارد.
خدای متعال را شاهد می گیرم که در این مدت هر تحول مثبتی در هیأت شهرستان رخ داد با همت و به دست خود پینگ پنگ بازان و دوستان ارجمندم در هیات انجام شد و اینجانب کمترین سهم و تأثیر را در این خصوص داشته ام. بحمدالله شهرستان گراش همانند بسیاری از موارد دیگر، در ارتباط با تنیس روی میز نیز دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی است و خود را نشان داده است که به مواقع موجبات سربلندی و افتخار برای شهرستان، استان و کشور است.
خدای متعال را شاکرم که فعالیتم در هیأت شهرستان موجبات آشنایی بیش از پیش اینجانب با عزیزان و بزرگوارانی را فراهم آورد که از کار و گفتگو و همقدم شدن با آنان درس ها آموختم و بهره ها بردم و امیدوارم این دوستی ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.
هم اکنون با توجه به شرایط مناسب هیأت و استقرار افرادی ارجمند، توانمند، صاحب صلاحیت در هیأت رئیسه، نایب رئیسی و دبیری هیأت، کمیته های مختلف هیأت شهرستان و نیز با توجه به ایجاد رابطه سازنده بین هیأت شهرستان با گروه های فعال و پر تلاش شهرستان، بنا به دلایل پیش گفته اجازه می خواهم تا استعفای خود را به حضورتان تقدیم دارم. عمق عشق و علاقه اینجانب به پینگ پنگ بازان شهرستان و استان فارس آنگونه است که مرا متعهد می سازد در هر جا که باشم حامی تنیس روی میز باقی بمانم و در حد بضاعت اندکم یاری رسان هیأت شهرستان و استان باشم؛ و انشاءالله اینگونه خواهم بود.
در پایان لازم است از حمایت های همه جانبه حضرتعالی ، اقای ابوالحسنی رئیس سابق هیات تنیس روی میز استان فارس و روسا محترم اداره ورزش و جوانان اقایان اکبری، امیری نیا، حسن نژاد، ثابت و خداپرست و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اقایان مسعود و مهدی سالاری و نیز همکاری و همیاری بسیار ارزنده هیأت رئیسه، دبیران محترم سابق و فعلی هیأت، پیشکسوتان گرانمایه، مسئولین کمیته ها، مسولین ورزش روستاها، مسئولین هیات های شهرستان های استان فارس، مربیان، داوران و یکایک پینگ پنگ بازان عزیزم در جای جای استان فارس صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. آنچه خوبی و پیشرفت بود همه حاصل تلاش و حمایت شما گرامیان است و هر چه کم و کاستی از آن این فرد کوچک شما.
ارادتمند، مرتضی موغلی ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
– در صورت صلاحدید و موافقت حضرتعالی ۹ تیرماه جاری، پایان مسئولیت اینجانب در هیأت استان خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل