نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

ستاد جلیلی در گراش فعال شد

هفت‌برکه: سعید جلیلی سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که در گراش ستاد انتخاباتی خواهد داشت. ستاد جلیلی از ۱۸ خردادماه در خانه تاریخی محسن‌زاده فعال شد.

به گزارش هفت‌برکه، محمدرضا اسدی لاری با حکم ابراهیم کرامت‌فر به عنوان رابط شهرستانی و ستادهای مردمی در شهرستان گراش معرفی شده است. اسدی به عنوان مسئول موکب شباب المحسن شناخته می‌شود و در فرهنگسرای سینا شاغل است.  

محمدرضا اسدی لاری در گفتگو با هفت‌برکه در مورد انگیزه راه‌اندازی ستاد جلیلی گفت: «آقای جلیلی یک نیروی واقعا انقلابی و موثر است و در مناظره‌ها هم دیده شد که با برنامه در انتخابات حضور دارد. هدف معرفی آقای جلیلی در گراش است و طرح‌های ایشان روی زمین نماند.»

اسدی با اظهار امیدواری برای اجماع نیروهای انقلابی گفت: «در حال حاضر به صورت تک ستاد فعال هستیم و ستاد خواهران به صورت جداگانه نداریم. در مورد اجماع این تصمیمی است که در تهران گرفته می‌شود و ما تابع هستیم ولی ستاد ما تا آخر برای معرفی دکتر جلیلی به عنوان فردی انقلابی و با برنامه فعال است.»

اسدی لاری در مورد اعضای ستاد گفت: «تعدادی از نیروهای انقلابی در ستاد فعال هستند. از جمله آقای علی محمدی به عنوان رابط فضای مجازی و آقای وحید فرهادی به عنوان مسئول امور اجرایی با ستاد همکاری دارند.»

ستاد جلیلی در خانه تاریخی محسن‌زاده در مرکز شهر گراش و ابتدای خیابان آبیاری قرار دارد.

خروج از نسخه موبایل