نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

گردش دوباره توپ فوتبال با جام حذفی

هفت‌برکه: با برگزاری جام حذفی رقابت‌های فوتبال گراش بعد از ‍‍۱۶ ماه تعطیلی از سرگرفته می‌شود. جام حذفی فوتبال گراش با دو بازی حساس از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

به گزارش هفت‌برکه مراسم قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال گراش یکشنبه شب ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ در سالن همایش آبشار اندیشه گراش برگزار شد. ده تیم در این مسابقات حضور دارند که در چهار مرحله با یک دیگر بازی می‌کنند. بازی‌های مرحله اول و دوم به صورت رفت و برگشت و بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و بازی پایانی به صورت تک بازی برگزار می‌شود.

در دور اول بازی‌ها رقبای دیرینه ستاره آبی و شاهین بازی اول و جوشن و گراش جوان بازی را برگزار می‌کنند. برندگان این دو بازی به همراه شش تیم دیگر بازی‌های مرحله دوم را برگزار خواهند کرد. 

دو تیم سرخپوش هلال‌احمر و پرسپولیس نوین بازی اول این مرحله را برگزار خواهند کرد. انقلاب منتظر برنده شاهین – ستاره آبی است. اتحاد- شهدا بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی را برگزار می‌کنند. آخرین بازی این مرحله بین استقلال و برنده جوشن – گراش جوان برگزار می‌شود. 

به گفته احسان جوکار رییس هیات فوتبال گراش : «بازی جام حذفی در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای گراش برگزار می‌شود. بعد از پایان بازی‌های جام حذفی، مسابقات لیگ فوتبال گراش نیز آغاز خواهد شد.»

 

خروج از نسخه موبایل