نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

چراغ قرمز در افسانه شماره ۱۲

دوازدهمین شماره افسانه گراش با بررسی پرونده تصادف‌های رانندگی منتشر شد.

مسعود غفوری در گزارش پرونده از نیروی انتظامی درباره مهمترین دلایل تصادف‌ها نوشته است. پلیس می‌گوید در ایران هر ۲۶ دقیقه یک نفر در تصادف کشته می‌شود. آمار گراش ۶ کشته در سال است. رضا شیروان از اقدامات ترافیکی از جمله تغییر محل دوربرگردان‌ها پرسیده است.

باقر شکاری از روابط عمومی هلال‌احمر آمار تصادف‌ها را بررسی کرده است و فاطمه یوسفی نگاهی همراه با شوخی به خاطرات تصادف دارد. در مقابل دو نوشته راحله بهادر تلخ‌تر است. نویسنده افسانه در این گزارش‌های دردناک‌ترین تصادف‌های ده سال اخیر را مرور کرده است. از جمله تصادف سعید زمانی در شب دامادی‌اش.

در گپ این شماره قاسم فرسوده مدیر تیم هلال‌احمر گراش از وضعیت تیم‌های بزرگسالان و جوانان این تیم در استان و لیگ دسته ۳ کشوری گفته است. فاطمه یوسفی هم درباره هشدار مجمع صنفی گراش برای صدور پروانه کسب نوشته است.

در ضفحه گزارش هواشناسی، زیر آسمان شهر راضیه یوسفی و یک حکایت تاریخی از ایرج افشار خواندنی است.

تیتر دیگر صفحه و گزارش خبری صفحه دوم به سفر استاندار به گراش اختصاص دارد. قاسمعلی وقارفرد بخشدار پیشین گراش نیز یکی از بخش‌های صحبت‌های استاندار را نقد کرده است.

این شماره افسانه در مطبوعاتی گراش توزیع شده است و می‌توانید از سایت گریشنا دانلود کنید. (+) آرشیو یک ساله افسانه گراش را نیز می‌توانید از گوگل درایو بگیرید.

 

خروج از نسخه موبایل