نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

شوراششم: مرتضی موغلی، یک ورزشی با شغل مهندسی / انصراف داد

هفت‌برکه: مرتضی موغلی یکی دیگر از ورزشی‌های شناخته‌شده‌ی گراش است که در روز آخر مهلت ثبت نام برای نامزدی اعلام آمادگی کرد.

مرتضی موغلی، متولد ۱۳۶۷ و فرزند عبدالعزیز است. او که خود جوان است با شعار «احترام به بزرگان و اعتماد به جوانان» بر جوان‌گرایی در انتخابات شورای شهر تاکید دارد. او در دو رشته‌ی ارشد مدیریت دولتی و مهندسی شیمی صنایع گاز تحصیل کرده است و می‌گوید: «در حوزه فنی، انرژی، نفت و مدیریت و گردشگری و ورزش تخصص دارم. در حال حاضر کارشناس شرکت فجر جم و فارس جنوبی هستم، همچنین به عنوان مدیر عامل مجتمع‌های اقامتی سام قشم فعالیت دارم و عضو کمیته مسابقات تنیس روی میز ایران و رییس هیات تنیس روی میز گراش هستم.»

موغلی در دوره پنجم هم در انتخابات نامزد شده بود. او در مورد هدف خود از شرکت در انتخابات گفت: «هدفم از شرکت در انتخابات، توسعه عادلانه شهری و شفافیت و رفع محرومیت شهر است؛ چیزی که درخور شان مردم شهر باشد و بر مبنای قانون. من نگاه راهبردی با اتکا بر دانش و جوانان و نخبگان و بانوان دارم.»

او در جواب به اولویت‌هایش برای شورای ششم، به انتقادش از عملکرد شورای پنجم، اشاره کرد و گفت: «شورای گذشته چالش‌های بزرگی داشت. از جمله چالش‌ها، بودجه است و نداشتن نیروی فنی و متخصص و پا ندادن به نیروی جوان و نخبگان و فرهیختگان و عدم هم‌گرایی. چالش‌هایی که باید رفع شود و جز اولویت‌های من است در کنار توسعه عادلانه و متوازن، برنامه‌ای در قالب آمایش سرزمینی آماده می‌شود هم در بعد اقتصاد و هم در تمامی ابعاد که جامعه شهری نیاز دارد. اما برنامه‌هایم را در زمان انتخابات مطرح می‌کنم. در شورای گذشته همه بزرگان شهر آمده بودند و نتوانستند با هم توافق و همکاری کنند و معضل شورا این مساله بود. یکی از شعارهای من در این دوره، احترام به بزرگان و اعتماد به جوانان است.»

موغلی در جواب به این سوال که آیا صرفا از طرف گروه ورزشی در این انتخابات حضور دارید یا نه؟ گفت: «خیر. از طرف گروه‌های مختلف آمدم که یکی از آن‌ها جامعه ورزش است. مثلا من از طرف جامعه‌ی جوانان و دانش‌آموختگان نیز برای حضور در انتخابات دعوت شدم.»

او موضع خود را در مورد ائتلاف و کناره‌گیری مطرح کرد و گفت: «قطعا یکی از برنامه‌های من ائتلاف است و عقیده دارم در همه حوزه‌های شهری باید ائتلاف صورت بگیرد. ولی کناره‌گیری نمی‌کنم.»

او جناح خود را مردم معرفی می‌کند و با حضور خبرنگاران در جلسات شورا نیز موافق است و در زمینه‌ی حضور بانوان در شورا می‌گوید: «بانوان قطعا نیمی از جامعه‌اند و باید حتما یکی از بانوان حضور داشته باشند. یکی از برنامه‌های من توجه ویژه و حمایت از بانوان است.»

 

تکمیل خبر: مرتضی موغلی در روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ از نامزدی انصراف داد.

موغلی در مورد حضور خود در انتخابات گفت: «اولش با توجه به عدم ثبت‌نام افراد بومی و کارآمد و اصرار بزرگان و جوانان و ورزش دوستان ثبت نام کردم.» رییس هیات تنیس روی میز گراش در مورد انصراف خود گفت: «با توجه به حضور نیروهای جوان و جلوگیری از پخش شدن آرا آنان و با احترام به بزرگان کناره‌گیری کردم و در جاهای دیگر و تخصص خود در خدمت مردم شریف خواهم بود.»

 

#شوراششم #نامزد۲۸

خبرها و سوابق مرتضی موغلی در هفت‌برکه

 

خروج از نسخه موبایل