نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

۱۴۰۰ با بخشدار مرکزی جدید

هفت‌برکه: در نخستین روز پس از تعطیلات، عابدین ابولی جانشین عبدالله فضلی بخشدار مرکزی گراش شد.

به گزارش رخداد گراش شنبه ۱۴ فروردین ماه در جلسه داخلی فرمانداری گراش با حضور مجید غلام‌پور فرماندار شهرستان، بخشدار جدید بخش مرکزی گراش معارفه شد.

عابدین ابولی دانشجوی دکترای علوم سیاسی متولد سال ۱۳۵۸ در شهرستان مهر است. او با ۱۹ سال سابقه کار در فرمانداری مهر همکار غلامپور فرماندار فعلی شهرستان گراش بوده است. ابولی پیش از حضور در گراش به عنوان دبیر شورای تامین و حراست فرمانداری مهر و کارشناس اداره کل حراست استانداری فارس مسئولیت داشته است.

 عبدالله فضلی از ۲۹ دی ماه ۹۳ به مدت بیش از شش سال بخشدار مرکزی گراش بود در پیامی از مردم شهرستان گراش خداحافظی کرد. فضلی که اهل علامرودشت است با پایان حضور در گراش به محل خدمت خود در آموزش و پرورش لامرد بر خواهد گشت. 

فرماندار گراش: جابجایی مدیران برای خدمات بیشتر به مردم است

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در جلسه معارفه بخشدار مرکزی با بیان این که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است، اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به معنای خدمتگزاری به مردم است و از این فرصت باید نهایت استفاده را کرد.

فرماندار گراش با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نشان از اهمیت فراوان رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی دارد و ما به عنوان مجموعه دولت به دنبال تحقق اهداف در این خصوص هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ مهمترین اتفاق و رویداد سال جاری است، تصریح کرد: انتخابات نشانه‌ای از اقتدار ملی است و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز ۲۸ خردادماه هستیم.

غلام‌پور با اشاره به ظرفیت بخش مرکزی، حفظ وحدت و همدلی را بسترساز توسعه پایدار شهرستان گراش دانست و افزود: مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گراش از راه وحدت و همدلی می‌گذرد و با توجه به ظرفیت حضور نماینده در مجلس برای پیشبرد اهداف باید از این فرصت استفاده کرد.

وی جابجایی‌ها در نظام اداری را موضوعی طبیعی و عادی خواند و گفت: فرصت خدمت گزاری به مردم فرصت طلایی است و جابجایی‌ مدیران در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم انجام می‌گیرد.

عابدین ابولی بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان گراش در این جلسه خدمت به مردم و حرکت در مسیر توسعه همه جانبه روستاهای بخش مرکزی را از مهمترین اهداف خود عنوان کرد.

فضلی: همراه شما در این روزهای تلخ و شیرین بودم

عبدالله فضلی بخشدار پیشین گراش که در این جلسه حضور نداشت در پیامی از مردم تشکر کرد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیم
وَتِلْکَ الْأَیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاس

مردم شریف شهرستان گراش
شوراها، دهیاران و مردم عزیز بخش مرکزی
مدیران و کارکنان محترم ادارات شهرستان
سلام علیکم

از ابتدای بهمن ماه ۹۳ تاکنون ، بالغ بر ۶ سال ، بودن در کنار شما و در کسوت خدمتگزار شما در مسئولیت بخشدار مرکزی شهرستان گراش موهبت و افتخاری بود که خداوند به این حقیر عطا کرد تا در جهت رفع محرومیت از روستاهای بخش مرکزی و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی گامی بردارم و همراه شما در این روزهای تلخ و شیرین باشم.

در این دوران همت ‌و سعی‌ام بر برخورد صادقانه با شما مردم شریف و به کارگیری نهایت تلاشم برای زدودن محرومیت و رفع مشکلات شما مردم بود که الحمدلله با حمایت و همراهی شما به ویژه معتمدین و خیرین گرانقدر توفیقات بسیاری با عنایت حق تعالی حاصل گردید.

و امروز در پایان روزهای خدمتگزاری شما مردم شریف و سلب مسئولیت اینجانب در شهرستان گراش از همراهی، همدلی و صبوری شما مردم عزیز، خیرین و معتمدین گرانقدر، شوراها و دهیاران گرامی، مدیران و کارکنان محترم ادارات شهرستان و استان و همکاران زحمتکشم در فرمانداری تقدیر و تشکر کرده و ضمن آرزوی روزهای بهتر برای مردم شریف شهرستان گراش از محضر شما بزرگواران به جهت قصورات و کاستی‌ها طلب حلالیت کرده و شما را به خدای بزرگ می‌سپارم.

عبدالله فضلی – عکس از آرشیو
خروج از نسخه موبایل