نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

بلوار سعادت: یک نقطه، دو روز، دو حادثه

هفت‌برکه: یکی از نقاط حادثه‌خیز گراش با وجود انواع تغییرات همچنان حادثه خیز است.

به گزارش هفت‌برکه بلوار شهید سعادت در ابتدای خروجی گراش به سمت لار در سال‌های اخیر شاهد حوادث رانندگی زیادی بوده است. در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اسفند دو حادثه مشابه در سرعت‌گیر جلوی ناحیه سپاه نشان داد تلاش‌های شورای ترافیک برای کاهش حوادث در این بلوار هنوز کامل نیست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گراش ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح پنجشنبه ۷ اسفند ماه ۹۹ برخورد وانت با درخت یک مصدوم بر جای گذاشت.

با اعلام حادثه به پایگاه امداد و نجات بین شهری مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید بار با درخت در بلوار سعادت سریعا تیم امداد و نجات پایگاه شهدای امدادگر گراش با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که پس از ارزیابی صحنه حادثه و مصدوم‌، تنها مصدوم این حادثه جهت مداوای بیشتر به بیمارستان گراش انتقال یافت.

حادثه مشابه دیگری صبح امروز ساعت ۶ جمعه ۸ اسفندماه برای یک خودروی سواری سمند با دو سرنشین رخ داد.

این بار نیز سریعا تیم امداد و نجات پایگاه بین شهری هلال احمر گراش و تیم فوریت‌های پیش بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ گراش هرکدام با یک دستگاه آمبولانس و یک تیم امداد و نجات آتش نشانی گراش با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند که پس از ارزیابی صحنه حادثه و مصدوم‌ و ایمن سازی صحنه حادثه، تنها مصدوم این حادثه جهت مداوای بیشتر توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گراش به بیمارستان گراش انتقال یافت.

بلوار سعادت از نقطه حادثه‌خیر سال‌های اخیر است که بخشی از ترافیک آن به دلیل نداشتن کمربندی مربوط به عبور خودروهای بین‌شهری است. راننده هر دو خودرو حوادث این دو روز نیز غیر بومی بودند.

هر دو این حوادث در ساعت ابتدایی صبح و در نزدیکی سرعت‌‌کاهی رخ داد که حدود دو سال پیش احداث شده است. به نظر می‌رسد ناآشنایی رانندگان با این مسیر و عدم توجه به سرعت‌کاه در این حوادث تاثیر داشته است و با نصب چراغ چشمک‌زن و رنگ‌آمیز سرعت‌کاه بتوان از حوادث دیگر پیشگیری کرد.

 

خروج از نسخه موبایل