نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تساوی پیروزی در خانه

گراش من: دیدار سرخ پوشان گراشی و آبی پوشان کواری با تساوی ۳ بر ۳  خاتمه یافت. پنجمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان فارس با تساوی دو تیم پیروزی هلال احمر گراش و ایسوزو کوار به اتمام رسید.

به نقل از وبسایت گراش من، روز اول از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان از ساعت ۳:۳۰ دقیقه جمعه ۲۲/۷/۹۰ با رویارویی تیم‌های پیروزی هلال احمر گراش و ایسوزو کوار در ورزشگاه شهدای گراش پیگیری شد.

بازی پیروزی هلال احمر گراش-  ایسوزو کوار  که در حضور کمتر از هزار تماشاگر برگزار شد در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ انجامید. این نتیجه در حالی رقم خود که ابتدا تیم پیروزی هلال احمر گراش با گل دقیقه ۴۸ عباس مهدوی و دقیقه ۵۶ و ۵۹ قاسم سیاح از میهمان خود پیش افتاد اما با گلزنی فرامرز فرامرزی در دقیقه ۷۵ و گل های شارخ راجر و حمید یزدانی در دقیقه های ۷۵ و ۹۴ کار دو تیم به تساوی انجامید.

قضاوت این دیدار بر عهده نقی ظرافت از فیروز آباد بود و محمد هاشمی نسب از فسا، ناصر رحیمی از خنج و مهدی آریا نژاد از جهرم وی را در امر قضاوت یاری کردند.

گفتنی است غلامحسین آزادی از فراشبند به عنوان نماینده هیات فوتبال استان و سرپرست مسابقات و محمد باقر سیستانی از داراب به عنوان ناظر داوری ، بازی دو تیم پیروزی هلال احمر گراش و ایسوزو کوار را در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر باشگاه های استان فارس هدایت کردند.

خروج از نسخه موبایل