نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

پینگ پنگ، کوه‌نوردی و بادبادک بازی به مناسبت ۹ دی

یحیایی‌ها برترین کارمندان پینگ‌پنگ‌باز

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش  مسابقه تنیس روی میز کارکنان دولت به مناسبت گرامی‌ٔاشت ۹ دی در خانه پینگ پنگ بانوحاجیه رضوی این شهرستان برگزار شد.

۲۶ پینگ پنگ باز از جهادکشاورزی، بیمارستان امیرالمومنین(ع)، بسیج سپاه، دانشکده پیراپزشکی، مدرسه علمیه باقرالعلوم و آموزش و پرورش به صورت دوحذفی باهم به رقابت پرداختند که درنتیجه علی یحیایی از دانشکده پیراپزشکی امام جعفرصادق(ع) برسکوی اول ایستاد. محمدجواد یحیایی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) دوم شد و قاسم دست سوز از آموزش و پرورش در جای سوم قرار گرفت.

برگزاری همایش پیاده روی و کوهنوردی ۹دی در گراش

جمعه دی ماه همایش پیاده‌روی و صعود به مدفن شهدای گمنام و گرامیداشت یوم الله ۹دی باحضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید. شرکت کنندگان در مراسم پس از صعود به کلات و زیارت قبور شهدای گمنام به دعای ندبه را قرایت کردند. در این مراسم به انگیزه ۹دی به ۹ نفر از شرکت کنندگان کارت هدیه اهدا گردید.

 بادبادک‌های ۸ دی پرواز کردند

یک روز قبل از سالگرد ۹ دی همایش پرواز بادبادکها با حضور صدها نونهال دختر و پسر در زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر گراش برگزار شد. در این مراسم به ده نفر از برترین شرکت کنندگان جوایز اهدا شد. این همایش به همت اداره ورزش و جوانان و فرمانداری گراش و همراهی سرکار خانم پالایش برگزار شد.

خروج از نسخه موبایل