نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کالا در انبارهای ثبت‌نشده، احتکار محسوب می‌شود

هفت‌برکه: اداره صمت در اطلاعیه از متصدیان اماکن ذخیره سازی و انبارها درخواست کرد، مشخصات انبارهای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

شاید در هفته‌های گذشته خبر کشف کالای قاچاق یا احتکار شده را شنیده باشید. به گزارش هفت‌برکه تشخیص غیرمجاز کالا در یک انبار بر اساس سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا است و همه واحدهای صنفی و تجاری باید خود انبار و کالاهای خود را این سامانه ثبت کنند. 

در اطلاعیه اداره صنعت، معدن و تجارت گراش آمده است: متصدیان مربوطه با مراجعه به سایت www.nwms.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و جهت تایید با در دست داشتن مدارک مربوطه (پروانه کسب یا پروانه بهره برداری، اجاره‌نامه یا سند مالکیت انبار و کدپستی انبار ) به اداره صمت گراش، واقع در خیابان بسیج-کوچه شماره ۱۱ مراجعه کنند.

با توجه به انجام بازدید‌های نظارتی انبارها و اماکن ذخیره‌سازی، واحدهای صنفی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاها اقدام نموده، در غیر این صورت، به منزله کالای قاچاق و یا احتکار شده محسوب می‌شود.

تاکنون ثبت ۳۴ انبار در اداره صمت گراش نهایی شده است. ثبت‌نام اولیه بیشتر اصناف به صورت مرکزی از تهران انجام شده و واحدهای صنفی و تجاری باید برای نهایی کردن ثبت‌نام یا اعلام نداشتن انبار به اداره صمت گراش مراجعه کنند.

 

خروج از نسخه موبایل