نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

تقدیر سپاه از جوانان سازنده یک مستند

به گزارش هفت‌برکه وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش در دیداری صمیمانه، از مجموعه عوامل ساخت مستند دست‌های پشتیبان، تقدیر کرد.

ستاری در این دیدار یک ساعته با عوامل این مستند گفت: «ما امروزه در فضایی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی و رسانه، قدرتی اجتناب ناپذیر دارند و متاسفانه رسانه دشمن به خوبی روی اذهان و تفکرات مردم و مخاطبان تاثیر گذاشته است که اگر ما بتوانیم فناوری آن را به دست بگیریم میتوانیم در جبهه خودی از آن بهترین استفاده کنیم.»

ستاری: «شما علاوه بر نگاه هنری و چیدمان سناریو به این زیبایی، مستندی ساختید که در حقیقت هم لطفی بود در حق ما و هم شهدا و هم خانواده های شهدا. ظرافت نگاه شما عالی بود. انسان هایی در کنار ما زندگی میکنند که شبیه گنج هستند و از هر زاویه و بعدی به آنها نگاه کنیم حرف برای گفتن دارند.»

ستاری: «ما در جریان دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی،باید کنار هم باشیم. انقلاب متعلق به هیچ جناحی نیست بلکه متعلق به تفکراتی است که قرار است انسان را به سعادت و تعالی برساند.کسانی که فیلم هایی با مضامین انقلابی و دفاع مقدس می‌سازند همواره در حال جهاد هستند.»

حجت عالمی از اعضای تیم حنین گفت: «ما پروژه‌های زیادی در برنامه هایمان داریم که متاسفانه به خاطر این کمبود تجهیزات نمی توانیم آنها را به مرحله اجرا و انتشار برسانیم. برای ساخت این مستند، دو دوربین از ارگان دولتی قرض گرفتیم که اگر همکاری و مساعدت شما باشد میتوانیم فیلم های بهتر و با کیفیت تری بسازیم. از سایت گریشنا، پندری و گراش انقلابی ممنونم که این مستند را به خوبی انعکاس دادند.»

مهدی پورشمسی، کارگردان مستند: «کار گروهی بازخورد بیشتری دارد و خوشبختانه تیم قوی حنین توانست این ایده را به مرحله تدوین و انتشار برساند. پورشمسی نیز به کمبود تجهیزات اشاره کرد.»

مسلم پورشمسی با اشاره به سوابق خود در عکاسی گفت: «خوشبختانه با عکس‌هایم توانسته ام پیام مردم را به کل دنیا ارسال کنم. از جمله عکس های خبری روز قدس،که اتش گرفتن پرچم امریکا را به تصویر کشیدم، در کشور آمریکا به روی دیوار رفت. تا به حال از هیچ ارگانی حمایت نشده ام اما این دلیلی بر دلسردی من از این کار نمی‌شود.»

فاطمه ابراهیمی نویسنده و مجری این مستند در مورد انتخاب سوژه گفت: «برای ساخت این مستند،یک ماه زمان گذاشتم و چندین بار سراغ آدم های مختلف رفتم اما چون دوست داشتم زاویه نگاهم به این قضیه متفاوت باشد خاله‌ام فاطمه خواجی را انتخاب کردم که کوچک‌ترین کسی بود که در پشت جبهه فعالیت داشته است.»

حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور در مورد نقش سپاه در تولید این مستندها گفت: «هنرمندانی که فیلم‌هایی با مضامین مختلف می‌سازند اگر کارشان وابسته به سپاه می‌شود باید برای تایید محتوا، قبل از انتشار فیلم، ما آن را ببینیم که اگر جایی از فیلم مشکلی داشت قبل از انتشار، اصلاح کنیم. ما جلوگیر هنر شما نیستیم فقط دلمان نمی‌خواهد مشکلی بعد از پخش فیلم پیش بیاید که حرف و حدیث پیش بیاورد.»

این دیدار یک ساعته، سه‌شنبه، پانزدهم مهر، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و تعدادی از همکاران گله داریان جانشین ناحیه سپاه، دهقانی‌فر، بازرسی ناحیه مقاومت سپاه، حجت‌الاسلام ابراهیم پور،نماینده ولی فقیه در ناحیه سپاه، اسماعیلی روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه و نجفی مسئول فضای مجازی ناحیه سپاه برگزار شد.

این دیدار یک ساعته، پانزدهم مهر با تقدیر از تیم رسانه ای حنین و پایگاه شهید قاسم بهادری به پایان رسید.

این مستند را می‌توانید در آپارات هفت‌برکه ببینید. فاطمه خواجی راوی دست‌های پشتیبان از کمک‌های پشت جبهه روایت می‌کند:

خروج از نسخه موبایل