نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

امام جمعه: دوچرخه‌سواری بانوان زیبنده شهرستان ولایی گراش نیست

هفت‌برکه: امام جمغه گراش خواستار تسریع در ساخت پارک بانوان شد تا خانم‌ها بتوانند دور از چشم نامحرمان در پارک خود، ورزش کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه گراش، نماز جمعه این هفته گراش جمعه ۴ مهرماه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر بخشایش‌پور در حسینیه اعظم برگزار شد.

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور ضمن سفارش خود و دیگران به تقوای الهی و دوری از گناهان در ادامه بحث هفته‌های گذشته به شرح دعای شریف مکارم الاخلاق امام سجاد علیه السلام است پرداختند. در این دعا امام ۱۹ صفت برای اهل تقوا بیان نموده‌اند که در این خطبه به این صفت که اهل تقوا نه فقط عیوب دیگران را بازگو نمی‌کنند بلکه میل به بازگویی هم ندارند به تفضیل و ارایه مثال‌های در جامعه امروزی پرداختند.

امام جمعه گراش در ادامه و در خطبه دوم اظهار داشتند که بنابر روایتی هفتم صفر مصارف با شهادت امام مجتبی (ع) بوده و به شرح صفات اخلاقی امام همام پرداختند. همچنین ولادت امام موسی کاظم (ع) و به سالگرد پیروزی رزمندگان در عملیات ثامن الائمه در سال ۶۰ و شکست حصر ابادان اشاره و از اصحاب رسانه خواستند روی فرمایشات اخیر حضرت آقا وقت بگذارند و در برابر هشتگ‌های ضد انقلاب تحلیل داشته باشند که مقام معظم رهبری در تمامی این سالها کلیدی‌ترین موضوع چالش بین ایران و نظام سلطه را جنگ نرم با هدف استحاله جمهوری اسلامی و تغییر باطن و سیرت با حفظ صورت آن بیان نمودند که در جنگ نرم انگیزه‌های طرف مقابل را بدون استفاده از زور و قدرت نظامی با رویکرد تغییر دنبال کرده است.

بخشایش‌پور در آخر خطبه دوم به مسئله دوچرخه‌سواری خانم‌ها در سطح شهر پرداخت و آن را زیبنده شهرستان ولایی و اهل بیت دوست گراش ندانست. امام جمعه از عموم دستگاه‌های اجرایی همانند شهرداری، اداره ورزش و جوانان و همچنین خیرین درخواست کرد تا پارک بانوان هرچه سریعتر آماده شده تا خانم‌ها بتوانند دور از چشم نامحرمان در پارک خود، ورزش کنند.

امام جمعه گراش همچنین در خصوص بازگشایی مدارس برحسب حفظ وحدت و عدم دوگانگی در تصمیم ستاد کرونا شهرستان نیز مطالبی را بیان کرد.

در بین دو نماز جمعه سرهنگ وحید ستاری فرمانده ناحیه سپاه گراش به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد.

خروج از نسخه موبایل