نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

مسابقه اینستاگرامی بهزیستی گراش: #ضداعتیاد

هفت‌برکه: اداره بهزیستی گراش با همکاری هفت‌برکه و برای آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی در مورد مضررات اعتیاد و مواد مخدر مسابقه اینستاگرامی برگزار می‌کند.

براساس مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش این مسابقه در دو بخش بازنشر پوستر و تولید محتوا برگزار می‌شود و در هر بخش به دو نفر برگزیده جوایزی داده خواهد شد.

بیشترین لایک: شرکت‌کنندگان یکی از چهار پوستر پیش‌نهادی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هشتگ #ضداعتیاد منتشر می‌کنند. به دو پست که بیشترین لایک را دریافت کنند از طرف اداره بهزیستی جایزه داده می‌شود.

تولید محتوا: عکس، پوستر یا ویدیو تولید شده توسط خودتان با موضوع اعتیاد را برای صفحه بهزیستی گراش ارسال کنید. به محتوایی که بیشترین لایک را دریافت کند. جایزه داده می‌شود.

https://www.instagram.com/behzisti_gerash

این مسابقه به مدت دو هفته از ۱۵تا ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

محمد خواجه‌پور در مورد مسابقه‌های پیشین برگزارشده در هفت‌برکه گفت: «این مسابقات با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش برگزار شد. برندگان مسابقه گراش‌شناسی و کتابخوانی در قرنطینه معرفی شده است اما نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که جوایز برندگان مسابقه در برنامه رونمایی کتاب داده شود. متاسفانه این برنامه چندین برنامه به دلیل شرایط کرونا به تاخیر افتاده است. جوایز برگزیدگان در اولین فرصت که امکان برگزاری برنامه عمومی وجود داشته اهدا خواهد شد.»

خروج از نسخه موبایل