نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

درخشش «الماس» در صنعت غذایی سالم

هفت‌برکه گزارش آگهی: فروشگاه مواد غذایی و پروتئینی الماس افتتاح شد. از امروز ششم مرداد ۱۳۹۹، شما می‌توانید تمام سبد غذایی خانواده‌تان را به صورت بهداشتی و بسته‌بندی‌شده با تخفیف‌های ویژه از این هایپرمارکت تهیه کنید:

انواع نان، شامل نان‌های فانتزی منحصربه‌فرد، مانند نان‌های پروتئینی و غله‌ای و سبوس‌دار و ….

انواع گوشت: گوشت‌های گرم مثل مرغ، کبک، شترمرغ، بوقلمون، شتر، گوساله، گوسفند، بره، ماهی منجمد، میگو

بیست تا سی نوع کباب به صورت بسته‌بندی شده.

انواع محصولات پروتئینی مثل همبرها و ناگت‌ها و ساندویچ‌های آماده و نیمه‌آماده

انواع لبنیات از شرکت‌های مختلف

انواع حبوبات با قیمت مناسب

انواع سبزیات (مانند خورشتی، آش، قلیه، خوردنی و …) که به صورت تازه و در حضور مشتری بسته‌بندی می‌شود.

انواع تنقلات مانند شکلات‌ها و مغزها

انواع خشکبار

انواع نوشیدنی‌ها

مدیر الماس: تمایز ما در بسته‌بندی‌های تمیز و بهداشتی است

محسن دهقانی، مدیر هایپرمارکت الماس، مهمترین برتری این فروشگاه را بسته‌بندی و بهداشتی بودن مواد غذایی می‌داند. او اطمینان می‌دهد: «مثلا اگر بخواهید آش رشته بپزید، سبزی و حبوبات و کشک و روغن و همه‌ی مواد مورد نیاز به صورت کاملا بهداشتی و بسته‌بندی‌شده در فروشگاه الماس موجود است و نیازی نیست که از چند جا خرید شود. ما به صورت کاملا تخصصی و بهداشتی به این امر پرداخته‌ایم، و مثلا پفک و چیپس و نوشابه که مضر است، در این فروشگاه عرضه نمی‌شود.»

مدیر الماس به عنوان مثالی در مورد کیفیت محصولات می‌گوید: «تمام محصولات ما به‌روز و تازه است. گوشتی که به طور خاص و روزانه برای ما کشتار می‌شود، گوشت درجه یک و ممتازی است که از همانجا قسمت‌های مختلفش به صورت جداگانه (دست، گردن، فیله، حتی کله‌پاچه و …) بسته‌بندی و برای ما ارسال می‌شود.» او به عنوان مثالی دیگر هم می‌گوید: «مرغ گرم را در یخچال‌های بزرگ و مخصوص که از شیراز سفارش داده‌ایم عرضه می‌کنیم. در منطقه چنین یخچال‌هایی نیست. دو قصاب هم داریم که مرغ را جلوی مشتری قطعه‌قطعه می‌کنند و با آب سرد شستشو می‌دهند که کیفیت کار بالاتر برود. بعد هم در بسته‌های لوکس بسته‌بندی می‌شود تا در فاصله‌ی مغازه تا منزل، با آلودگی هوا تماسی نداشته باشد.»

در مورد سبزیجات و حبوبات هم همین استاندارد رعایت می‌شود. دهقانی می‌گوید: «حبوبات را به صورت عمده خریداری می‌کنیم و بعد از پاک کردن آنها به خاطر این که هیچگونه ضایعاتی نداشته باشد، در بسته‌ها و وزن‌های مختلف بسته‌بندی می‌کنیم تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد.»

 

تخفیف‌های همیشگی و ویژه

مدیر هایپرمارکت الماس از تخفیف‌های همیشگی و ویژه‌ی فروشگاه نیز به عنوان یک نکته‌ی تمایز اسم می‌برد و توضیح می‌دهد: «ما چون مواد را به صورت نقدی و مستقیم خریداری می‌کنیم و هیچ دلال و واسطه‌ای در میان نیست، می‌توانیم همیشه تخفیف‌های ویژه‌ای بدهیم و قیمت‌ها را از سطح بازار پایین‌تر نگه داریم.»

به این ترتیب، کل محصولات فروشگاه الماس با تخفیف و زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. در عین حال، این فروشگاه تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است.

مدیر الماس در مورد تخفیف‌های ویژه می‌گوید: «ما در این ایام، برای تشکر از کادر درمان و پرستاران، تخفیف بسیار ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و خیریه‌های دیگر نیز تخفیف‌هایی در نظر داریم.»

علاوه بر این، اجناسی با تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی نیز در این فروشگاه به فروش می‌رسد: «میزی هم به نام میز تخفیف داریم که بر روی آن اجناس تعاونی با قیمت‌های ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.»

خرید در محیطی آرام و تمیز

تلاش مدیر و فروشندگان هایپرمارکت الماس این است که خانواده‌ها در در محیطی کاملا آرام، تمیز و بهداشتی به خرید بپردازند. در ورودی فروشگاه، چندین دستگاه ضد عفونی‌کننده قرار داده شده است، و تمام فروشنده‌ها، خانم‌های آموزش‌دیده‌ای هستند که با لباس فرم مخصوص مشتریان را راهنمایی می‌کنند. برای ارسال به درب منزل نیز چندین پیک آماده است تا خریدهای تلفنی را به صورت رایگان و سریع به مشتریان برساند. تمام فروش‌ها از طریق سیستم است و به مشتریان فاکتور تحویل داده می‌شود. مدیر الماس می‌گوید: «این آمادگی را هم داریم که برای مراسم‌ها، اداره‌ها، رستوران‌ها و بیرون‌برها هر محصولی نیاز داشتند باشند، با قیمت خیلی کمتر از منطقه، به صورت آماده و بسته‌بندی‌شده برایشان تهیه کنیم.»

فروشگاهی خاص و متمایز در منطقه

محسن دهقانی، مدیر هایپرمارکت الماس، می‌گوید: «تا جایی که ما خبر داریم این نوع فروشگاه فقط در مرکز استان وجود دارد. ما این فروشگاه را با الگوبرداری از هایپرمارکت مجتمع خلیج فارس شیراز راه‌اندازی کرده‌ایم.»

مدیر الماس در مورد سرمایه‌گذاران این فروشگاه نیز می‌گوید: «سرمایه‌گذاران این فروشگاه چندین جوان گراشی هستند که دنبال راه‌اندازی یک کسب‌وکار نو بودند. به جای این که سرمایه‌ها را وارد بازار زمین و ماشین کنیم، آن را تجمیع کرده‌ایم و این فروشگاه متمایز را راه انداخته‌ایم.»

فروشگاه الماس از جنبه‌ی کارآفرینی نیز قابل توجه است: «بر خلاف فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه الماس یک فروشگاه متمایز است که به صورت ویژه برای نیازهای منطقه طراحی شده است. ما حدود دوازده نفر هم نیروی کار داریم که بیشتر آنها جوانان بومی هستند. در نتیجه از جنبه‌ی کارآفرینی برای جوانان هم قابل توجه است. در ابتدا قرار بود این کسب‌وکار را در شیراز راه بیندازیم، اما بعدا با دوستان به این نتیجه رسیدیم این خدمت و کارآفرینی را در منطقه خودمان انجام بدهیم.»

او در نهایت آمادگی خود و دوستانش برای کمک به چرخه‌ی اقتصادی منطقه را نیز اعلام می‌کند: «ما بر اساس میزان سرمایه‌ی موجود، این فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌ایم. اما حاضریم به سرمایه‌داران دیگر نیز مشاوره بدهیم که این کار را به صورت گسترده‌تر انجام بدهند.»

آدرس و تماس:

هایپرمارکت الماس در شهر گراش، سه‌راه درمانگاه، روبه‌روی بانک سپه قرار دارد.

تلفن فروشگاه:

۵۲۴۴۹۳۸۰

موبایل مخصوص فروشگاه:

۰۹۱۷۳۸۱۷۸۱۳

Almas Hypermarket 2
خروج از نسخه موبایل