نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

کشف جسد در دامنه کلات

هفت‌برکه – گریشنا: جسد فردی که گفته بود به قصد آرایشگاه از خانه خارج می‌شود بعد از ۱۲ روز در دامنه کلات پیدا شد.

به گزارش گریشنا شامگاه ۱۴ خرداد نیروهای انتظامی و امدادی برای انتقال یک جسد به دامنه شرقی کلات انتهای کوچه نارنجستان رفتند. 

محمد شکاری مسئول عملیات هلال احمر گراش گفت: از چند روز پیش کارگاه‌های مجاور از بوی نامطبوع شاکی بودند که امروز یکی از افراد برای پیدا کردن منشا بو دامنه کلات را جستجو می‌کند و در کنار یکی از صخره‌ها با یک جسد روبه‌رو می‌شود. حدود ساعت ۲۲:۳۰ نیروهای هلا‌ل‌احمر به محل اعزام شدند.

خبرنگار گریشنا که در محل حادثه حضور داشت گزارش می‌دهد: به دلیل این که چندین روز از مرگ گذشته است بوی نامطبوع احساس می‌شد و نیروهای انتظامی، پزشک قانونی و هلال‌احمر با ماسک در محل حضور داشتند. بر اساس کارت شناسایی همراه جسد به احتمال زیاد متوفی فردی است که از ۱۲ روز پیش خانواده در جستجوی او بودند. 

جسد به احتمال زیاد متعلق به یک کارگر ساختمانی اهل شهرستان داراب است که روز جمعه ۲ خردادماه به قصد آرایشگاه از خانه استیجاری خارج می‌شود و بعد از آن به خانه بازنگشت. گریشنا وضعیت این فرد را از فرماندهی انتظامی گراش پیگیر شد و روز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سرهنگ اسلامی مهر گفت: مفقودی این فرد اعلام شده است و پلیس آگاهی در حال انجام تحقیقات و ردیابی موبایل است.

به گزارش گریشنا با توجه به این که موبایل، کیف پول و کارت شناسایی به همراه جسد پیدا شده است مورد به عنوان کشف جسد ثبت شد. سرهنگ اسلامی مهر امشب ۱۴ خرداد در گفتگو با گریشنا با تایید کشف این جسد گفت: بعد از تایید پزشک قانونی و مرجع قضایی هویت و دلیل مرگ قطعی خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل