نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

حسین‌زاده پیروز انتخابات مجلس شد

هفت‌برکه – گریشنا: حسین حسین‌زاده، کاندیدای شهرستان گراش در انتخابات مجلس یازدهم، با کسب بیش از ۲۸هزار رای پیروز این انتخابات شد.

به گزارش گریشنا، با نتایج به‌دست‌آمده از شمارش صندوق‌های رای در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز، مهندس حسین حسین‌زاده توانست با پیشی گرفتن از دو رقیب اصلی‌اش، علا الدین بروجردی و جمشید جعفرپور، به عنوان نماینده‌ی دوره‌ی بعدی به مجلس راه یابد.

حسین‌زاده موفق شد نزدیک به ۲۰هزار رای از شهرستان گراش و ۸ هزار رای را نیز از شهرستان‌های دیگر کسب کند تا با مجموع آرای بیش از ۲۸ هزار رای دو رقیب قدرتمندش را پشت سر بگذارد. علاالدین بروجردی حدود ۲۲ هزار رای،  و جمشید جعفرپور حدود ۲۰ هزار رای کسب کردند.

با طولانی شدن روند شمارش آرا و اعلام نتیجه‌ی انتخابات در ساعات بامداد، همشهریان گرامی از برگزاری جشن شادی در خیابان‌ها پرهیز کنند. به زودی زمان مناسبی برای برگزاری جشن اعلام خواهد شد.

تکمیل خبر: فرمانداری ویژه لارستان آمار نهایی آرای نامزدهای حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز را اعلام کرد. بر اساس آمار نهایی، از بین نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز، حسین حسین‌زاده با کسب ۲۸ هزار و ۳۹۹ رأی به بهارستان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز، روز دوم اسفند ماه با حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بین ۱۲ داوطلب، حسین حسین‌زاده را انتخاب کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و رئیس مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور خوب مردم در پای صندوق های أخذ رأی اظهار داشت: ۲۰۵ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه شهرستان در نظر گرفته شد.

جلیل حسنی با تقدیر از همکاری های هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شورای تامین و تمامی دستندرکاران امر انتخابات این مرکز حوزه انتخابیه ادامه داد: «در شهرستان لارستان ما یک انتخابات بسیار سالم و در کمال امنیت را برگزار کردیم و اینجانب به اتفاق اعضا شورای تامین شهرستان، هیئت های اجرایی، نظارتی و بازرسی نیز از اکثر شعبه ها بازدید کردند و رضایت کاملی از نحوه برگزاری انتخابات داشتند.»

وی در ادامه نتایج نهایی انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز را به شرح ذیل اعلام کرد.

۱- آقای حسین حسین‌زاده فرزند غلامعباس دارای ۲۸ هزار و ۳۹۹ رای

۲- آقای علاءالدین بروجردی فرزند محمدابراهیم دارای ۲۲ هزار و ۲۱۲ رای

۳- آقای جمشید جعفرپور فرزند نعمت دارای۲۰ هزار و ۲۳۸ رای

۴- آقای محمود جوکار فرزند نظر دارای ۴ هزار و ۲۲۷ رای

۵- آقای منصور محتاجی فرزند علی اصغر دارای ۳ هزار و ۸۴۰ رای

۶- آقای حشمت الله زارعی فرزند کاکاجان دارای ۲ هزار و ۳۴۹ رای

۷- آقای مصیب علیشیر فرزند غلامرضا دارای ۱۹۵۰ رای

۸- آقای میلاد خرمی فرزند یدالله دارای ۱۸۳۵ رای

۹- آقای یوسف محبی فرزند محمد جعفر دارای ۱۲۶۷ رای

۱۰- آقای هاشم قاسمی فرزند عبدالحسین دارای ۸۶۸ رای

۱۱- آقای یعقوب موحدی فرزند محمدحسین دارای ۵۷۵ رای

۱۲- آقای محمد اسماعیل یگانه فرد فرزند محمدحسن دارای ۱۷۰ رای

 

سایت آفتاب لارستان مجموع مشارکت مردم چهار شهرستان لارستان، خنج، گراش و اوز را ۹۴ هزار و ۷۷۶ نفر ذکر کرده است که با احتساب جمعیت ۲۱۰ هزار نفری واجد شرایط این چهار شهرستان، نرخ مشارکت ۴۵ درصدی را نشان می‌دهد. آمار مشارکت مناطق مختلف این حوزه انتخابیه به شرح زیر است: شهر لار و بخش مرکزی: ۳۶۲۹۴ رای؛ شهر گراش و بخش مرکزی: ۱۹۷۷۰ رای؛ شهر اوز و بخش مرکزی: ۳۷۸۰ رای؛ شهر خنج و بخش مرکزی: ۶۶۹۲ رای؛ بخش بنارویه: ۵۵۹۲ رای؛ بخش بیرم: ۵۶۶۳ رای؛ بخش جویم: ۶۱۹۶ رای؛ بخش صحرای باغ: ۲۸۱۹ رای؛ بخش ارد: ۲۰۰۰ رای؛ بخش بیدشهر: ۱۹۵۹ رای؛ بخش محمله: ۳۷۸۰ رای.

 

خروج از نسخه موبایل