نماد سایت هفت‌برکه – گریشنا

همایش تجلیل از کنکوری‌های برتر به یاد احمدخان

هفت‌برکه – گریشنا: گروه نردبان و اداره آموزش و پرورش گراش همایش تجلیل از برترین‌های کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و فنی را به یادبود دکتر احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس، برگزار می‌کنند. این همایش روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲ در سالن شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

به گزارش نردبان، تشکیلات توسعه آموزشی نردبان با همراهی مدیریت آموزش و پرورش برای سومین سال پیاپی برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های کنکور در گراش را در فاصله‌ی بین دو ترم تحصیلی دانشجویان برگزار می‌کند. صادق حاجی‌پور، دبیر همایش، در این خصوص گفت: «امسال با توجه به مصادف شدن اعلام نتایج کنکور سراسری با ایام دهه اول محرم، تصمیم بر این شد که این همایش را در بهمن‌ماه برگزار کنیم. امسال ۱۴ بهمن سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی میزبان ۲۸ نفر از برگزیدگان کنکورهای سال ۹۸ است. خوشحالیم که توانسته‌ایم برای سومین سال پیاپی این همایش را برگزار کنیم.»

دبیر همایش در توضیح تفاوت همایش امسال با سال‌های قبل گفت: «تفاوت همایش امسال این است که از برگزیدگان کنکور کارشناسی ارشد و کنکور فنی نیز تقدیر خواهد شد. این حاصل نگاه جدی نردبان به توسعه همه‌جانبه‌ی آموزش و نیروی انسانی است.»

حاجی‌پور درباره‌ی یادبود دکتر اقتداری نیز گفت: «این همایش به یاد دکتر احمد اقتداری، پدر مطالعات خلیج فارس، که در سال جاری به رحمت ایزدی پیوست، برگزار خواهد شد. ما ویژه‌برنامه‌ی حضور در آرامگاه مرحوم احمدخان را نیز در نظر گرفته‌ایم.»

این همایش با همکاری اداره آموزش و پرورش گراش و با مجوز فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد گراش برگزار می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل